5 Aug 2011

Dugaan Banyak!!

Semua orang ada mimpi kan.. tp hari ni aq x maw ckp pasal mimpi tp pasal klas kami hari ni
okey hari ni kami gadowh lagi.. lupakan la pasal mimpi aq nak berbaik balik.. yg aliwar(anwar), anis,saiyidah dowk kata laki bini jgn gadowh.. sejak bila aq ngan zarif kawen?? bila kami jadi laki bini??
MyEm0.ComSEJAK BILA YA?? aq pun x taw.. tp hakikatnya td aq rasa mcm nakMyEm0.Com goreng ja si zarif tu.. bila masak aq bagi ayam mkn..MyEm0.Comsejahat-jahat aq.. aq tetap chomeyMyEm0.Com (wah.. syok sendiri+gedik+x sedaq diri rupanya aq ni..>hahax.. hari dia mula dulu dia kata tension kat aq.. aq pon dlm hati dah gini dahMyEm0.Com plus gini MyEm0.Com.. tunggu ag.. aq balas balik.. ag tunggu.. tp aq masih ingat dia ckp kat aliwar (anwar).. waktu tu anwar tgh tutup muka ngan buku pastu anwar hendap ckit pastu zarif kataMyEm0.Com CAK.. chumey gler dia ckp gtu. <i mean bkn dia yg chumey.. ayat dia yg chumey>..

td kan.. aq rasa mcm aq sendirik dah buang tebiat.. ceria semacam je aq hari ni.. tanya anis farhana.. bet0i ka??MyEm0.Com hidup mesti epy kan??

td tgk paranormal activity 2..  critaMyEm0.Combetoi.... anis buat tak0wt bley.. x bley blah dia ni.. hahax..
dah la ayaq <air> x ada kat umah aq ni.. tangki air batu pahat pecah..MyEm0.Com.. jenuh nak amik ayaq dari luaq rumah sampai dlm umah.. nak mandi pown payah.. ngokngek tul..

td balek skolah.. ada keta polis ngan siren lalu depan skolah.. suma perak tgk termasok aq,ena ngan anis... dah taw slalu sesak kat cni lalu kat sini pasai apa cik polis oii..

dah la.. sampai sini ja nak beleteq.. aq nakMyEm0.Com.. bkn aq nak p terbang.. aq nak terbang p sapu sampah.. aq kan pembersih.. <pergh.. terbang woot>..

okeyMyEm0.Com u stalker,follower and abg hazwan.
k   MyEm0.Com guyzzz

slamat menyambut Ramadhan al-MubarakMyEm0.Com


ayah aq mai amik awal td.. x sempat nak tgk awk naik motoMyEm0.Com 

No comments: